Facturen digitaal versturen
Jouw facturen digitaal versturen? De makkelijkste manier om dat sneller, goedkoper en bovendien duurzamer te doen. Zodat je meteen weer verder kunt met jouw werk, je minder kosten maakt en je jouw klanten een groen karakter kunt tonen.
Wil je digitaal jouw facturen versturen? Dat is makkelijker dan je denkt, omdat je daarvoor gewoon jouw boekhoudprogramma kunt gebruiken. Inclusief handige extra’s, zoals een iDeal-betaallink, jouw eigen logo en bevestigingen bij ontvangen en openen.
Tip: benieuwd hoe dit werkt? Bekijk onze video, waarin we je uitleggen hoe je facturen per e-mail kunt versturen.
Digitaal: direct vanuit je boekhoudprogramma
Digitaal facturen versturen? Vanuit je boekhoudprogramma levert dat drie interessante mogelijkheden op:
- iDeal-betaallink
Je wilt jouw facturen als ZZP'er natuurlijk zo snel mogelijk betaald krijgen. En wat dan helpt? Maak het klanten zo eenvoudig mogelijk. Met een iDeal-betaallink, die ze kunnen aanklikken om meteen veilig te betalen. Vanuit hun browser en ook op mobiele apparaten, waardoor je niet langer dan nodig op je geld hoeft te wachten.
- Jouw eigen logo en huisstijl
Een professionele indruk maken met jouw digitale facturen? In het boekhoudprogramma voeg je eenvoudig jouw eigen logo toe. Net als de rest van je huisstijl, dankzij sjablonen die je naar wens kunt aanpassen. Waarmee je bovendien zeker weet dat klanten meteen herkennen dat de factuur van jou komt.
- Bevestiging bij ontvangen en openen
Zeker weten dat je digitale factuur goed is aangekomen? Dankzij een bevestiging bij ontvangen en bij openen weet je precies wat de status is. Handig, ook als de betaling uitblijft en je wilt weten of je al een herinnering kunt sturen. Soms gaat er wat mis, waardoor de ontvanger jouw digitale factuur niet ontvangt of niet kan openen. Zodat je beter eerst even een keer kunt bellen, voordat je het met een herinnering en daarna een aanmaning probeert.
Facturen digitaal versturen bij MoneyMonk
Jouw facturen digitaal versturen? We maken je het factureren bij MoneyMonk graag zo makkelijk mogelijk. Met de klantgegevens die je direct bij de Kamer van Koophandel kunt opvragen en automatisch kunt overnemen. En natuurlijk met de iDeal-link en de status van verzonden e-mails. En wil je een bestand meesturen, zoals jouw urenregistratie of een ander belangrijk document? Ook dat is natuurlijk geen probleem, waardoor er voortaan geen postzegel meer aan te pas hoeft te komen.