Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens voor het MoneyMonk abonnement?

MoneyMonk schrijft maandelijks je abonnementsgeld af van de rekening die je hebt ingesteld bij de "Betaalgegevens". Je ontvangt hiervan een factuur van ons op het hier ingestelde e-mail adres. Standaard gebruiken we het e-mail adres waarmee je inlogt, wil je het wijzigen dan kan dat door te gaan naar:

  1. 'Instellingen'
  2. Kies dan voor: 'Abonnement'
  3. Klik vervolgens op 'Bewerken' bij de 'Betaalgegevens'
  4. Hier kan je het "E-mailadres (voor de factuur)" wijzigen, en klik tot slot op 'Opslaan'

Na opslaan wordt er voor je nieuwe rekeningnummer direct geautomatiseerd een nieuw mandaat aangemaakt. De wijziging zullen dan bij de volgende betaalperiode doorgevoerd worden.

Het mandaat voor incasso van je oude rekeningnummer wordt automatisch ingetrokken.

In verband met veiligheid dien je als klant altijd zelf je betaalgegevens te wijzigen voor automatische incasso van het abonnementsgeld. Medewerkers van MoneyMonk wijzigen nooit je rekeningnummer en/of IBAN-nummer voor automatische incasso.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo