Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Het MoneyMonk-abonnement is maandelijks opzegbaar. Het verzoek hiervoor kan vanuit veiligheid overweging alleen worden ingediend door de hoofdgebruiker vanuit de betreffende administratie.
Om het abonnement op te zeggen log je in en klik je op: 'Instellingen > Abonnement > Opzeggen'.
Je hebt nu de mogelijkheid om aan te geven per wanneer je het abonnement wil opzeggen en om bijvoorbeeld feedback te geven. Ook zie je hier tot wanneer je huidige abonnement nog loopt en of je hier nog een factuur voor zal ontvangen.
Let op, de opzegging is pas definitief nadat je hier van ons een bevestiging van hebt ontvangen.
Ook is het mogelijk om zelf een nieuw ticket aan te maken. Geef hierin dan goed aan per welke datum je wilt opzeggen.
We zouden het op prijs stellen als je ons van feedback kan voorzien.
Let op: om veiligheidsredenen accepteren we géén opzeggingen per telefoon of e-mail!
Ik heb een betaalachterstand en kan géén ticket maken om op te zeggen.
Indien je een betaalachterstand hebt en géén ticket kan maken dien je eerst de openstaande facturen te betalen met iDEAL. Nadat je alle openstaande facturen hebt voldaan kun je inloggen en alsnog een ticket maken op je abonnement op te zeggen.