Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer voor (automatische) incasso?

Abonnementsgelden schrijven we maandelijks af van het bij ons bekende rekeningnummer. Hoe je je rekeningnummer voor incasso wijzigt staat hieronder.

  1. Klik eerst op: 'Instellingen'
  2. Kies dan voor: 'Abonnement'
  3. Klik vervolgens op 'Bewerken' bij de 'Betaalgegevens'
  4. Vul je nieuwe IBAN-nummer in en klik op 'Opslaan'

Voor je nieuwe rekeningnummer maken we direct geautomatiseerd een nieuw mandaat aan. Bij de volgende betaalperiode zullen we van je nieuwe rekeningnummer incasseren.

Het mandaat voor incasso van je oude rekeningnummer wordt automatisch ingetrokken.

In verband met veiligheid dien je als klant zelf je rekeningnummer / IBAN-nummer te wijzigen voor automatische incasso van het abonnementsgeld. Medewerkers van MoneyMonk wijzigen nooit je rekeningnummer en/of IBAN-nummer voor automatische incasso.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo