Wat gebeurt er met mijn suggestie, wens of idee?

In dit help artikel leggen we je uit wat we met alle binnenkomende suggesties, wensen en ideeën doen, hoe we die bundelen en hoe we bepalen waaraan ons technisch team gaat werken. Wat kun je van ons verwachten?


Indienen van suggesties, wensen of ideeën

Wanneer je een functie mist in de software, of denkt dat een bestaande functionaliteit toch net iets gebruiksvriendelijker kan, kun je ons dat laten weten. Bij MoneyMonk nemen we alle suggesties, wensen en ideeën die binnen komen in overweging! Jij hebt immers de tijd en moeite genomen om ons te vertellen hoe we het nog beter kunnen doen.


Wat gebeurt er met mijn wens of idee?

Het liefst voeren we alle suggesties, wensen en ideeën natuurlijk direct door. Omdat we inmiddels duizenden klanten hebben moeten we daarin keuzes maken. Helaas kunnen we niet elke suggestie, wens of idee direct of op de korte termijn oppakken en doorvoeren. Onze ontwikkelcapaciteit is nou eenmaal niet onbeperkt :-) Hoe gaan we om met alle binnenkomende suggesties, wensen en ideeën?


Bundeling suggesties, wensen en ideeën

Binnengekomen suggesties, wensen en ideeën categoriseren we. Zo kunnen we zien naar welke functionaliteit de meeste vraag is. Door het categoriseren ontstaat er een totaalbeeld van alle individuele wensen en behoeften per functionaliteit.


Hoe beoordelen we?

Omdat we niet alle wensen tegelijk kunnen oppakken moeten we prioriteiten stellen. De volgende dingen spelen daarbij een belangrijke rol:


  • Past de suggesties of wens in de visie en doelgroep van MoneyMonk?
  • Zijn er meerdere meldingen van klanten over hetzelfde idee of wens?
  • Wat is de impact? Hoeveel klanten maken we blij?
  • Wat is de technische complexiteit en capaciteit?
  • Is de aanpassing afhankelijk van andere ontwikkelingen?

Waar werken we aan?

Ieder kwartaal beoordelen we alle gegroepeerde suggesties, wensen en ideeën. Helaas zijn er altijd meer wensen dan capaciteit. Elk kwartaal maken we daarom keuzes in welke zaken we kunnen oppakken en waaraan we gaan werken. Onze technische agenda wordt ieder kwartaal opnieuw vastgesteld voor het komende kwartaal.


Suggesties, wensen en ideeën blijven in beeld

Alle suggesties, wensen en ideeën die we in het lopende kwartaal niet kunnen oppakken blijven op onze technische agenda staan, deze schuiven automatisch door. Door deze werkwijze kan het daardoor soms best een behoorlijke tijd duren voor we aan jouw individuele wens toekomen.

Zijn we jouw wens of idee dan vergeten? Er zijn dringende dingen tussendoor gekomen zoals bijvoorbeeld bugs of andere suggesties en ideeën hebben voorrang gehad.


Vragen of feedback?

Wanneer we jouw suggestie, wens of idee hebben uitgevoerd, laten we iedereen die een vergelijkbare aanvraag bij ons heeft gedaan, dat via het oorspronkelijke ticket weten. Je krijgt hiervan dan een persoonlijke notificatie in je MoneyMonk administratie. Updates melden we ook via het Dashboard in MoneyMonk via het tabblad ‘Nieuwe features’, en via onze maandelijkse nieuwsbrief.

Heb je naar aanleiding van dit artikel vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice op support@moneymonk.nl, via een ticket of via 085 - 30 30 800.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo