Hoe kan ik opnieuw een abonnement selecteren?

Wat leuk dat je weer terugkomt bij MoneyMonk! Natuurlijk is het mogelijk om opnieuw klant te worden, dat doe je door te gaan naar 'Instellingen' > 'Mijn abonnement' om door te gaan in je bestaande administratie.

Om verder te gaan met de gegevens van de bestaande administratie, is het belangrijk dat je dan opnieuw je abonnement selecteert binnen de 12 maanden van het Uitloopabonnement.

Wat niet de bedoeling is, is om meer dan eens per jaar het abonnement op te zeggen. Doe je dit wel, dan zullen we de tussenliggende periode alsnog factureren.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo