Waarom is mijn abonnement omgezet naar een hoger bedrag?
Wanneer je een abonnement kiest bij MoneyMonk krijg je de mogelijkheid om gebruik te maken van een Instap, Start of Growth korting. Zolang je onder de Omzetgrenzen zit, blijf je profiteren van deze korting. Kom je er boven? Dan wordt je abonnement automatisch omgezet naar het nieuwe tarief. Deze korting is altijd éénmalig, en wordt dus niet periodiek gereset.
Maak je gebruik van de Instap korting, dan ga je na het behalen van 5.000 euro omzet door naar de Start korting. Behaal je 10.000 euro omzet, dan ga je automatisch over naar Growth, en als je in Growth zit en je behaalt 30.000 euro omzet, dan wordt je omgezet naar het reguliere Pro abonnement.
Hoe wordt mijn omzet gemeten?
Bij administraties die zijn aangemaakt na 31 december 2022* zit een teller die elke dag bijhoudt of er een omzetgrens behaalt wordt. Deze teller loopt vanaf de dag nadat je proefperiode is afgelopen tot aan vandaag. Het moment van invoeren van de omzet maakt hierbij niet uit, wat uitmaakt is de boekhoudkundige datum van de omzet. Omzet die je hebt gemaakt tijdens of voor je proefperiode, en omzet die je alvast voor de toekomst hebt geregistreerd, telt dus niet mee, ook al registreer je die (alvast) in MoneyMonk.
Wat gebeurt er wanneer mijn abonnement wordt omgezet?
Als de teller merkt dat er een omzetdrempel is gepasseerd, groeit de korting op je abonnement automatisch met je mee. We sturen je hierover ook een mailtje, zodat het niet als een verrassing komt. Vanaf de volgende te factureren periode betaal je het nieuwe bedrag. Het is dus ook mogelijk dat je nog één laatste factuur voor het oude bedrag krijgt.
*Als je administratie is aangemaakt voor 31 december 2022 zit er geen automatische teller in je administratie. Het kan zijn dat je dan nog gebruik hebt gemaakt van een korting die liep over een bepaalde periode (half of heel jaar lang een percentage korting). Stuur ons bijvoorbeeld een 'ticket' als je hierover vragen hebt.