Waarom zie ik mijn ingestelde suggestieregel niet terug?

Een suggestieregel kun je instellen om direct een suggestie te krijgen hoe je een transactie in het bankboek moet verwerken.

Bij het instellen van een suggestieregel zijn er verschillende onderdelen waar MoneyMonk bij toekomstige transacties op zoekt, maar waar dus ook fouten/afwijkingen in kunnen zitten.

  • Tegenrekeninghouder
  • Rekeningnummer
  • (onderdeel van de) Beschrijving: Alleen bij een exacte overeenkomst wordt de suggestieregel getoond.
  • Grootboekrekening: Alleen grootboekrekeningen die in Bank/Kas geboekt kunnen worden, zijn in te stellen voor een suggestieregel.

Heb je een verkeerde suggestieregel opgeslagen? Lees dan hier hoe je deze kan verwijderen of aanpassen.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo