Waarom krijg ik een foutmelding bij Two Factor Authentication (2FA)?

Controleer of de tijd van je telefoon goed ingesteld is. Zolang deze niet gelijk loopt met de MoneyMonk server is het niet mogelijk om met 2FA in te loggen of te activeren.


Je kan deze website gebruiken om te zien hoe laat het is op de MoneyMonk server:

https://time.is/Amsterdam

Het is belangrijk omdat de beveiligingscodes een beperkte geldigheidsduur hebben, en worden gegenereerd op basis van de tijd. Als de tijd die op je telefoon is ingesteld, afwijkt van de tijd op onze MoneyMonk servers, dan kloppen de beveiligingscodes niet.

Is het probleem hiermee nog niet verholpen, neem dan contact met ons op door middel van een ticket.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
MoneyMonk

MoneyMonk gebruikt cookies

Met cookies kunnen wij je beter en persoonlijker helpen. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, en met analytische cookies kunnen we zien hoe we onze website kunnen verbeteren. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Ook laten we je graag advertenties zien over MoneyMonk op andere plekken op het internet. Daarvoor willen we graag marketing cookies zetten.

Klik op 'Akkoord' om alle cookies te accepteren. Je kan je keuze later altijd nog aanpassen.

Meer weten over hoe wij cookies gebruiken? Lees hier ons volledige cookie-statement. Wil je zelf bepalen welke cookies we mogen zetten? Kies dan voor Voorkeuren instellen.