Waarom krijg ik een foutmelding bij Two Factor Authentication (2FA)?

Controleer of de tijd van je telefoon goed ingesteld is. Zolang deze niet gelijk loopt met de MoneyMonk server is het niet mogelijk om met 2FA in te loggen of te activeren.


Je kan deze website gebruiken om te zien hoe laat het is op de MoneyMonk server:

https://time.is/Amsterdam

Het is belangrijk omdat de beveiligingscodes een beperkte geldigheidsduur hebben, en worden gegenereerd op basis van de tijd. Als de tijd die op je telefoon is ingesteld, afwijkt van de tijd op onze MoneyMonk servers, dan kloppen de beveiligingscodes niet.

Is het probleem hiermee nog niet verholpen, neem dan contact met ons op door middel van een ticket.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo