Waarom staan er logo's op de iDEAL- en factuurpagina?
Wij doen dit om het vertrouwen van jouw klant in de echtheid van de factuur te vergroten. Het is belangrijk dat jouw klant vertrouwen heeft in de echtheid van een factuur. Bij MoneyMonk besteden we veel aandacht aan het afleveren van de factuur in de mailbox van jouw klant.
Wij monitoren of e-mails aankomen, en ook houden wij in de gaten of mensen e-mails markeren als spam. Wanneer mensen e-mails markeren als spam, dan heeft dat gevolgen voor de aflevering van jouw facturen. Sommige ontvangende e-mail servers kunnen de e-mails dan weigeren. Ook kunnen jouw facturen in de spambox komen.
Wanneer je ervoor kiest dat jouw klanten de factuur online kunnen bekijken, of de factuur online met iDEAL kunnen betalen, dan tonen wij rechts van de factuur een aantal logo's.
Als je iDEAL op je factuur hebt staan, dan tonen wij de logo's van iDEAL, Mollie en MoneyMonk. Wanneer je klanten de factuur alleen online kunnen bekijken, dan tonen wij dat de factuur verstuurd is via MoneyMonk.
Deze logo's tonen wij zodat jouw klant vertrouwen heeft in de echtheid van de factuur. Daardoor blijft het aantal spam meldingen laag. Dit zorgt ervoor dat de mails die jij vanuit MoneyMonk verstuurt bij jouw klanten in de mailbox terecht komen.
Om deze redenen is het niet mogelijk om de logo's te verwijderen.