Hoe zet ik een inkoopfactuur op betaald?

Je kan een inkoopfactuur op betaalt zetten door de afschrijving in het bankboek te koppelen aan de inkoopfactuur.

Dit kan je als volgt doen:

  1. Ga naar 'Bank/Kas' in het menu.
  2. Zorg dat de afschrijving (de betaling) is geïmporteerd in je bankboek.
  3. Klik op de regel van de afschrijving die je wilt koppelen aan de inkoopfactuur en klik vervolgens op het tabblad 'Inkoop'.
  4. Klik op de betreffende inkoopfactuur
  5. De afschrijving in je bankboek is verantwoord en de inkoopfactuur is vervolgens automatisch op 'betaald' gezet.

Inkoopfacturen kun je dus alleen op 'betaald' zetten zodra daar een financieel feit tegenover staat, namelijk de betaling aan jouw leverancier.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo