Wanneer maak je een inkoopfactuur?

Bekijk de video

Een inkoopfactuur boek je in om zicht te krijgen op je betaalverplichtingen in de toekomst, je kort lopende schulden.


Je koopt regelmatig diensten van andere ZZP'ers in en je ontvangt wekelijks facturen voor ingekochte diensten. Als elke inkoopfactuur een andere vervaldatum heeft raak je op een gegeven moment het zicht kwijt op je betaalverplichtingen in de toekomst. Door je inkoopfacturen op regelmatige basis in te boeken behoud je het overzicht!

Inkopen die je (bijna) direct betaalt boek je dus niet in als inkoopfactuur, deze betalingen verwerk je direct via het bankboek door deze op de juiste kostenrubriek te boeken.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo