Waarom staat mijn rekeningnummer niet op de factuur?

Waarschijnlijk heb je je bankrekening nog niet ingesteld in het bankboek.

Je moet dus eerst je bankrekening toevoegen. Heb je maar één bankrekening dan is dat automatisch het 'primaire' bankrekeningnummer. Heb je er meerdere? Dan kun je zelf aangeven wat je 'primaire' bankrekening is.

Volg hiervoor de volgende stappen:


'Instellingen' > 'Bank/kas' > 'Knopje met drie puntjes aan de rechter kant' > 'Maak primair'

Het primaire bankrekeningnummer zal getoond worden op je factuur.

Hoe je je bankrekening toevoegt in het bankboek lees je hier.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo