Wat kan je met ‘Klantportaal’ bij de contacten?

Bekijk de video

Heb je een factuur gestuurd vanuit MoneyMonk? Dan ontvangt je klant een link naar het klantportaal via het knopje ‘Bekijk factuur’ in de e-mail. De link voor het online bekijken van de factuur is beperkt geldig; alleen met de e-mailadressen in de lijst ‘Klantportaal’ bij de contacten kan een nieuwe link worden opgevraagd.

Stuur je een email naar je contact? Dan wordt het email adres automatisch aangevuld. Wil je iemand niet langer in de lijst hebben? Dan heb je de mogelijkheid om dit in te trekken. Ga hiervoor naar:

'Contacten' > 'Klik een contact aan' > Scroll naar beneden op de pagina ‘Overzicht' naar Klantportaal'.

Met het potloodje kan je de contacten bewerken. Het is alleen mogelijk om e-mailadressen te verwijderen. Wil je iemand toevoegen? Stuur de betreffende factuur dan opnieuw naar het nieuwe email adres.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
MoneyMonk

MoneyMonk gebruikt cookies

Met cookies kunnen wij je beter en persoonlijker helpen. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, en met analytische cookies kunnen we zien hoe we onze website kunnen verbeteren. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Ook laten we je graag advertenties zien over MoneyMonk op andere plekken op het internet. Daarvoor willen we graag marketing cookies zetten.

Klik op 'Akkoord' om alle cookies te accepteren. Je kan je keuze later altijd nog aanpassen.

Meer weten over hoe wij cookies gebruiken? Lees hier ons volledige cookie-statement. Wil je zelf bepalen welke cookies we mogen zetten? Kies dan voor Voorkeuren instellen.