Waarom is het informatieverzoek van de UBO identificatie afgekeurd?

Indien de identificatie is afgekeurd door MoneyMonk kan dat verschillende redenen hebben. In je notificatie geven we aan wat de reden is, in dit helpartikel vind je verdere toelichting.

Indien er gegevens zichtbaar waren, die we niet hadden moeten zien, kan je bij de volgende upload er op letten dat je de gegevens blurred. In dit helpartikel vind je meer informatie over hoe je dit doet.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
Pasfoto zichtbaar MoneyMonk slaat geen foto's op. Zorg er voor dat er geen gezicht te zien is op het identificatiebewijs
Hologram zichtbaar MoneyMonk slaat geen foto's op. In het hologram was nu nog een foto te zien. Zorg er voor dat er geen gezicht te zien is op het identificatiebewijs
BSN nummer zichtbaar MoneyMonk slaat geen BSN nummers op. Zorg er voor dat dit nummer niet te zien is op het identificatiebewijs
Niet tijdig aangeleverd Het opgevraagde document is niet binnen 20 dagen aangeleverd, daarom is de koppeling eenzijdig ingetrokken
Gegevens komen niet overeen De gegevens die zijn opgegeven komen niet overeen met de gegevens op het identificatiebewijs
Document nummer niet zichtbaar Het documentnummer was niet zichtbaar op het identificatiebewijs
Geboortedatum niet zichtbaar De geboortedatum was niet zichtbaar op het identificatiebewijs
Naam niet zichtbaar De naam was niet zichtbaar op het identificatiebewijs
Afbeelding te klein De afbeelding van het identificatiebewijs was niet groot genoeg, en kon daardoor niet worden gebruikt
Verkeerd document ontvangen Er is maar één document te uploaden bij het informatieverzoek, let er daarbij op dat alleen de voorzijde van het document nodig is. Zodra er meerdere bestanden worden geupload, krijgen wij alleen het laatst geuploade bestand te zien