Hoe stel ik de DKIM en het Return Path in?

Na het opgeven van je "Afzender adres" ontvang je van ons* een mailtje waarmee je het adres kan bevestigen. Na het bevestigen zie je binnen de MoneyMonk omgeving de gegevens die je nodig hebt om zowel de DKIM als het Return Path in te stellen. Dit vind je bij het vraagtekentje dat je ziet naast je email adres, hierin staat de persoonlijke informatie die je nodig hebt om de DKIM in te stellen bij je hostingpartij.


Het is belangrijk dat je deze instellingen overneemt bij je hostingpartij, als je dat niet doet kan het zijn dat je facturen niet goed aankomen. Waar je dit kan instellen is afhankelijk van je hostingpartij, hieronder een vind je een overzicht:

TransIP

SoHosted

Argeweb

STRATO

Antagonist

Staat je provider hier niet tussen, bekijk dan ook deze pagina.

Let op, de eerste Check die je doet geeft direct resultaat. Een volgende check binnen de MoneyMonk software kan tot wel 48 uur duren voor de nieuwe instellingen correct meegenomen worden. Stuur voor een handmatige check even een ticket in, dan weet je sneller of de nieuwe instellingen goed zijn!

* Dit mailtje wordt verstuurd vanuit MoneyMonk, de afzender kan de naam Postmark bevatten. Dit is de partij die deze functionaliteit mogelijk maakt.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo