Hoe kan ik facturen versturen vanaf mijn eigen e-mailadres?

Bekijk de video

In MoneyMonk kun je instellen dat je facturen verstuurd vanaf je eigen e-mailadres.


Let er wel op dat je een eigen domein hebt geregistreerd, het is namelijk niet mogelijk om dit te doen vanaf een Gmail of Hotmail adres. Als je geen e-mailadres instelt wordt de mail automatisch verzonden door MoneyMonk, in dit artikel lees je daar meer over.


Om je eigen e-mailadres in te stellen ga je in de module "Instellingen" naar "E-mails & notificaties" en volg daarna de volgende stappen:


  1. Klik op de knop "Afzender adres toevoegen"
  2. Vul je gegevens in
  3. Bevestig de email in je persoonlijke inbox
  4. Bevestig in MoneyMonk dat de koppeling werkt
  5. Stel je persoonlijke DKIM en Return Path instellingen in om e-mails goed aan te laten komen bij je klant

Wil je meer weten over hoe je de DKIM en het Retrun Path kan instellen? Bekijk dan dit artikel.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo