Hoe kan ik facturen versturen vanaf mijn eigen e-mailadres?
Bekijk de video
In MoneyMonk kun je instellen dat je facturen verstuurd vanaf je eigen e-mailadres.
Let er wel op dat je een eigen domein hebt geregistreerd, het is namelijk niet mogelijk om dit te doen vanaf een Gmail of Hotmail adres. Als je geen e-mailadres instelt wordt de mail automatisch verzonden door MoneyMonk, in dit artikel lees je daar meer over.
Om je eigen e-mailadres in te stellen ga je in de module "Instellingen" naar "E-mails & notificaties" en volg daarna de volgende stappen:
- Klik op de knop "Afzender adres toevoegen"
- Vul je gegevens in
- Bevestig de email in je persoonlijke inbox
- Bevestig in MoneyMonk dat de koppeling werkt
- Stel je persoonlijke DKIM en Return Path instellingen in om e-mails goed aan te laten komen bij je klant
Wil je meer weten over hoe je de DKIM en het Retrun Path kan instellen? Bekijk dan dit artikel.