Waarom krijg ik een foutmelding bij mijn contactimport?

Heb je geprobeerd om je contacten te importeren via een CSV bestand, maar ontvang je een foutmelding? Dit kunnen de redenen ervoor zijn.

Als je gebruikt hebt gemaakt van het CSV import-bestand van MoneyMonk met daarin de juiste kolommen voor het importeren van je bestaande contacten kan je makkelijk een hele lijst met contacten toevoegen. Hieronder worden enkele redenen omschreven waardoor de import toch niet kan lukken.

  • Het bestand is niet opgeslagen als een CSV bestand
  • Een contact bevat een trema, circumflex of accent
  • Er is een invoer buiten het bereik
  • Een contact staat al in het adresboek

Trema's, circumflex of accenten hebben in een CSV bestand een eigen betekenis, daardoor is het niet mogelijk om op deze manier het contact toe te voegen. Wil je een contact met een trema, circumflex of accent toevoegen? Vul dan later aan in het MoneyMonk contacten overzicht.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo