Creditcardafschrift(en) boeken en verwerken met één inkoopfactuur

Hoe je een creditcardafschrift boekt en verwerkt met behulp van één inkoopfactuur leggen we hieronder stapsgewijs uit:

  1. Voeg bij 'Contacten' een nieuw contact toe (+ Contact toevoegen) met als naam:
    'Creditcard Jouwbedrijf'
  2. Ga naar: 'Inkoop'
  3. Klik vervolgens op: '+ inkoopfactuur'
  4. Selecteer bij klant: 'Creditcard Jouwbedrijf'
  5. Maak voor elke afschrijving op je creditcardafschrift een factuurregel aan, let daarbij goed op de omschrijving, de rubriek en het juiste BTW-tarief
  6. Sla de inkoopfactuur op met de knop 'Opslaan'

Je creditcardafschrift heb je nu succesvol opgeslagen in je administratie.

Je kunt in het bankboek de afschrijving van je creditcard opzoeken en deze afschrijving via het tabblad 'Inkoop' koppelen aan de zojuist opgeslagen inkoopfactuur.

Wil je weten hoe je creditcardafschrift boekt en verwerkt met losse (meerdere) inkoopfacturen, klik dan hier.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo