Wat houdt het vastleggen van een verkoopfactuur in?

Bekijk de video

Het vastleggen van een verkoopfactuur houdt in dat de verkoopfactuur definitief gemaakt wordt en dat deze wordt vastgelegd in je administratie.

Nadat je een verkoopfactuur hebt vastgelegd kun je deze per e-mail versturen met MoneyMonk of downloaden en versturen vanuit je eigen e-mailprogramma.

Als je een verkoopfactuur hebt vastgelegd kun je deze alleen nog bewerken door de factuur te verwijderen, (de factuur springt dan terug naar conceptmodus) deze te bewerken en vervolgens weer op te slaan.

Let op: dit kan boekhoudkundig gezien alleen als je de factuur nog niet hebt verzonden aan de klant! Als je een gemaakte fout in een verkoopfactuur die al is verzonden wilt corrigeren, dan moet je een creditfactuur aanmaken en deze ook aan de klant verzenden. Hoe je dat doet lees je hier.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo