Noodprocedure IP-adres bevestigen
Zit je op een nieuw locatie, maar heb je niet langer toegang tot het e-mailadres waarmee je inlogt in je MoneyMonk administratie? Dan krijg je een melding tijdens het inloggen dat we je geen e-mail konden sturen ter verificatie van het IP-adres.
Zit je tijdelijk op een nieuwe locatie, waardoor je nu niet kan inloggen?
Probeer het dan vanaf een plek waar je eerder wel al het IP-adres hebt bevestigd. Daar is dan wel mogelijk om in te loggen.
Lukt het niet om terug te gaan naar deze plek, of krijg je hier ook dezelfde melding? Dan kan je de noodprocedure starten waarbij MoneyMonk het IP-adres voor je kan bevestigen. Om deze procedure te starten stuur je een e-mail naar: support@moneymonk.nl
Op basis van je e-mail zullen wij telefonisch contact met je opnemen om de volgende stappen te doorlopen.
- We verifiëren je IP-adres
- We vragen je € 1,- euro over te maken vanaf de bankrekening die in MoneyMonk staat
- Na ontvangst voeren we een controle uit waarna we éénmalige een IP-adres voor je activeren
- We vragen je direct het e-mailadres voor login aan te passen
Let op, als de noodprocedure een tweede keer doorlopen wordt, verhogen we het bedrag ter controle naar €10,-. Zorg er dus voor dat je het email adres echt aanpast!