Wat betekent het vinkje bij het indienen van een ticket?

Bij het indienen van een ticket heb je de mogelijkheid om aan te vinken of een Support Specialist in jouw administratie mee mag kijken. Het raadplegen van de administratie wordt alleen gedaan om meer inzichten te krijgen over de situatie die in het ticket gemeld wordt zodat we een oplossing kunnen aandragen voor jouw vraag of probleem.

Bij het raadplegen van jouw administratie worden nooit wijzigingen doorgevoerd. Support Specialisten mogen uitsluitend meekijken.

Je kunt de toegang voor Support Specialisten op ieder gewenst moment weer zelf intrekken. Zonder jouw toestemming kunnen Support Specialisten niet inloggen.

Wat als ik dit uitvink?

Bij een melding via ticket wordt altijd eerst onderzoek gedaan in een test administratie. Op het moment dat jouw melding niet in een test administratie is te reproduceren, kan het zijn dat er alsnog gevraagd wordt om het vinkje aan te zetten zodat we alsnog het probleem kunnen achterhalen.

Indien je geen toestemming geeft kan het zijn dat we je niet goed dan wel volledig kunnen helpen en daardoor niet (de juiste) oplossing kunnen aandragen voor je vraag of probleem.

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo